bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Årsresume del 2

Everything Permalink1
Juni: I början av Juni var det perfekt väder, solade massor, åt massa gott och spenderade mycket tid med mina kompisar! Sen någon vecka före midsommar blev det sjukt kallt och jag blev ordentligt sjukt. Självaste midsommar spenderades en dag på Amarillo med mina bästa brudar och andra dagen spenderades i skären med ett annat gäng trevliga människor! En lyckad midsommar trots kylan hehe. I slutet av Juni drog jag även över till granlandet för 1½ vecka jobb!
 
Juli: Världens semestermånad för mig! Började månaden med att vara i Sverige några dagar ännu, hade verkligen jätteroligt där och det var superintressant. Jag var hjälpledare på ett kollo/läger för er som inte visste! När jag kom hem firade vi bästa Nenni med förfest och Ollis, suverän kväll som man minns länge efteråt! Kollade även ett efterlängtat Pll avsnitt med Filippa, shoppade maasssor bla. bikininedredelar för 1€ styck på Lindex, och sista veckan i Juli var det tropisk värme och jag var i Åddin en hel vecka och var ute i solen ca. 10h/dag och simmade, paddlade kanot, drack somersby och bara njöt.
Augusti: Årets partymånad kanske? Jimmy blev 18 första veckan i Augusti så det firades väl ungefär varje helg efteråt kan man säga. Var det inte ollis var det villafest eller lokalfest varje helg, men jag hade så sjukt kul alla Augustihelger iallafall! Färgade även håret rött helt random en fredagmorgon och trivdes som fisken i vattnet. Upptäckte även Ebay, blev en hel del beställningar därifrån & sen började vi skolan! Det sorgligaste med denna månad var väl nog när min telefon stritta i golvet en lördagkväll och sprack, morgonen efter låste den sig så alla bilder från 2014 & 2013 försvann. Sad story!
#1 - - Anonym:

Kan du göra ett inlägg med bilder på några av dina partyoutfits och kanske några tips hur du tycker man skall fixa sig inför fest. :)

Till top