bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Carpe diem

Everything Permalink0
Så värt att dra med mig kameran till stan & ta 1 ynka bild som inte helst blev bra, hahaha.
 
Steg upp lite över 08.00 idag för att hinna kolla senaste Pll, äta frukost samt sminka mig i lugn och ro. Såå skönt ju, for sen till stan med Jennifer runt 12tiden och vi traskade på några timmar, var mest smakråd & sällskap till henne, köpte inget själv. Vi lunchade på Spices & åt efterrätt på Aschan, mat är livet typ! Sen hade jag körlektion som gick bra, kom hem lite före 6 och städade mitt rum snabbt och sen kom Nenni hit igen så kollade vi de 2 senaste Pll avsnitten och käka kvällsmat typ, är sjukt mätt ännu!! Riktigt rolig dag, det är såå bra för även fastän jag & Nenni inte hinner träffas så ofta så är det ändå lika roligt när vi träffas, man kan som prata om precis allt och det märks inte att vi inte träffats på ibland flera månader! Sådanna vänner är guldvärda, verkligen. Men nu ska jag varva ner och försöka somna, take care!
Till top