bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Fridayfun

Everything Permalink1
Någon vecka gammal bild, classic jag hehe. Borde kanske visa mer sånahär bilder så ni inte får för stel uppfattning om mig?
 
Hello iallafall! Började dagen med några avsnitt True blood innan jag orkade ta mig upp ur sängen och nu har jag jusst fixat mig klart och sitter och skyfflar i mig nudlar. Sitter även och funderar på när jag skall hinna äta nästa gång, kommer som inte ha en enda paus från 15.00 tills ca 23.00? Men det löser sig nog! Ska börja bege mig mot stan och Sundom nu snart och påbörja dagens utmaningar så får vi höras sen. Adiooos!
#1 - - amanda päälm:

omg velle!! du liknar sjuukt myki michelle från ph på denhe bildenXDXD

Svar: Hahahaa tycker du så? Vitsi va coolt :D
Chevelle

Till top