bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

6 bekännelser/fakta

Bekännelser Permalink1
♥ Jag har friidrottat, skidat & spelat fotboll största delen av min barndom, allt på samma gång alltså. Idag spelar jag endast fotboll!
 
Jag äter väldigt långsamt. Verkligen långsamt, tänker alltid på en massa annat medans jag äter så det tar sin tid haha.
 
Jag har snart varit tillsammans med Jimmy i hela 4år, best 4 years of my life
 
♥ Jag har alltid varit en person som folk kommer ihåg, är rätt så bra på att göra intryck på folk. Om det 
är bra eller dåliga intryck är ju en annan sak!
 
Jag har alltid varit en sån person som stänger in alla känslor så långt det bara går, sällan folk i min omgivning vet när jag är ledsen/sur osv. Vill helt enkelt inte dra mer uppmärksamhet till det om jag är t.ex ledsen!
 
♥ Högst upp på min ''vill ha'' lista är en ny kamera som jag kan filma med, är så sugen på att börja göra mer videos/vloggar osv. Har gjort det någongång förr och det är faktiskt såå kul och lite omväxling istället för bara text här i bloggen!
#1 - - SARA - finlandssvensk:

härlig blogg du har!

Till top