bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Livet just nu

Everything Permalink1

Hej på er! Tisdag it is, har jobbat hela dagen lång och bara chillat nu på kvällen. Håller på att kolla Devious maids och är på sista avsnittet som finns ute vilket är lite sorgligt, älskar när man kan kolla typ en hel säsong på en dag och inte behöver vänta en vecka typ hahah.

Igår färgade jag också mitt hår som jag kanske inte har nämnt, resultatet ser ni på bilden här ovanför!  Blev supernöjd faktiskt, var så trött på mina ljusa slitna toppar så det känns skönt att ha lite mer "höst hår" nu. Tycker det blev riktigt bra mörkhetsläge, inte alls för mörkt men ändå ganska mycket mörkare än vad jag hade tidigare, är somsagt nöjd iallafall så det är ju bra! Xoxo
#1 - - MartinaOlsson:

Men åh vilken fin bild på dig!!

Svar: Nämen tack finis!! Kram <3
Chevelle

Till top