bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

IT'S THE WEEKEND

Everything Permalink1
Några bilder från veckans pass, har skaffat gymkort igen så nu blir det att försöka klämma in några pass per vecka!
 
Gårdagens middag som var sinnessjukt god, pestokyckling med klyftpotatisar och morot i ugn! Följde inget vidare recept på kycklingen men såhär gjorde jag: stek kycklingfileer 3-4min per sida i stekpanna, lägg dom i en ugnsform och blanda pesto, matlagningsgrädde och lite creme fraiche till en sås/röra och häll över fileerna. Jag kastade i lite körsbärstomater, salt, peppar & vitlökspulver och in i ugnen i 20min. Så fruktansvärt gott och enkelt!
 
Slutade ganska tidigt idag så det blev ett benpass på gymmet, bra sätt att börja helgen på! Traskade in till Aroma efteråt och hämtade lite dopp till mig och jimmy, har kokat kaffe och väntar på att han ska komma hem nu så vi får äta bullar! Stackaren har jobbat 12h idag så vi ska hoppas han blir glad av lite fredagsfika.
Helgens planer är oklara men det känns ganska skönt, har haft så mycket program på senaste tiden så det ska bli nice med en helg som får bli som den blir. Vi hörs!<3
#1 - - Danielas Dagbok:

maten såg verkligen sjukt god ut, blev så hungri nu haha :D

Till top