bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

LUMENE GLOW REVEAL RECENSION

Everything Permalink0
 På galan fick alla vi vinnare (tror jag?) varsin Liv box! Ni har säkert hört talas om Glossybox vilket är ''orginalet'' och Liv box är väl helt enkelt en efterträdare och finsk variant, Glossybos är ju alltså svenskt!
 
Anyways, i boxen fanns en massa häftiga produkter! T.ex ett balsam, tandkräm, ansiktsserum och en hel del andra saker som verkligen kommer användas. Denna produkt från Lumene fanns även med och jag blev såå glad över den! Som det står på förpackningen är det en ''60 second facial'' alltså en snabb ansiktsbehandling i tub! Jag skulle säga att det är som en blandning av en ansiktsmask och en scrub, man ska lägga den som en mask men det är lixom små korn i den. Riktigt härlig formula faktiskt!
 
Jag har testat den nu i ungefär två veckor, har haft den 2-3ggr i veckan och min hy har varit superfin! Har inte dålig hy egentligen, har typ mest små ''knottror'' och sen har jag väldigt ojämn hudton, alltså väldigt mycket röda partier osv men jag har verkligen sett stor skillnad, min hy har varit mycket jämnare och mjukare samt mera ''glowy'', me likey!
 
Man applicerar alltså produkten på torr rengjord hy och låter den verka i 60sek innan man sköljer av. Väldigt enkelt!
 
Så om ni vill ha en bra produkt i ert badrumsskåp som rengör huden och gör den lite extra fin tycker jag verkligen ni ska ge denna en chans! Den kostar ca. 13-14€ vilket jag tycker är ett bra pris, tuben är rätt så stor och man behöver inte alls mycket produkt så den kommer nog räcka länge!
 
Här hittar ni den på Ellos hemsida om ni vill beställa eller läsa lite mer om den! :)
Till top