bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

BEAUTYGIFTS

Everything Permalink2
Eftersom jag inte gjorde någon presentvideo/inlägg så tänkte jag iallafall visa 3 skönhetsrelaterade saker jag fick!
 
Om vi börjar från vänster har vi först en handkräm från märket Ahava som verkligen är så grym!! Har använt den nu i en veckas tid sen jag fick den och den har verkligen allt en handkräm ska ha. Kommer verkligen användas flitigt!
 
I mitten ser ni en presentförpackning från Kicks som innehåller ett presentkort på 100€, har inte bestämt vad jag ska köpa för det men jag funderar på att köpa någon lite större grejj iallafall istället för massa smått.. Velar mellan en ny parfym, Anastasia glow kit eller ny brun utan sol. Det räcker ju kanske till 2 av sakerna om jag lägger till lite själv så vi får se vad jag bestämmer mig för!
 
Slutligen har vi en bodyscrub från Björk & Berries, har aldrig ägt något från det märket förut men det verkar va riktigt bra och lite lyxigare produkter! Har provat scrubben 1 gång och den gjorde ett bra jobb och doftade lite spännande men gott. Riktigt bra!
#1 - - Anonym:

Whaat, finns Anastasia Glow kit vid Kicks i Vasa?

#2 - - Zaisha <3:

Åh va bra produkter :)

Till top