bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

BLACK VELVET

Everything Permalink4
 
Imorse plingade det på dörren och det var mitt paket med galaklänningen som kom!! Wiho, blev superglad för jag trodde att jag skulle behöva hämta ut det från posten så det kändes lyxigt att det kom till dörren haha ;)
 
Såklart slet jag upp paketet direkt och provade den, den var liiite i större laget så en storlek mindre skulle absolut ha varit bättre, men gissade nästan det för jag tog en storlek större än vad jag egentligen har eftersom jag var osäker på om ärmarna stretchade eller inte men hela klänningen var nog superstretch men aja, får se om jag tar hjälp av lite säkerthetsnålar och fixar till den lite om jag orkar. Annars får det va!
 
Är iallafall riktigt nöjd, det känns verkligen som en typisk ''jag'' klänning, dock är den väl inte så ''gala'' utan mer party, men jag kommer nog kunna använda den flera gånger så det känns bra, t.ex på nyår om det blir någon fest passar den perfekt!
 
Så nu är det bara att klura ut hur jag ska ha håret, hur sminket ska va och dylikt, har ju några dagar på mig men det kommer nog bli grymt. Nu är jag iallafall redo för Galan på lördag! Yey! ♥
#1 - - Johanna:

Hej! Måste bara säga att jag diggar din blogg! Hittade den för kanske en månad sen och har kollat genom alla dina youtube-klipp, så underhållande! :D dessutom verkar du ju vara en riktig go tjej så det är riktigt kul att följa dig. Keep up the good work :)

Svar: Åååh men guud tack, va glad ja blev!! Tusentusen tack!😘
Chevelle

#2 - - Sandra Emilia:

Snnnyyygg klänning!! :D

Svar: Men tack så myki!😍💃💋
Chevelle

#3 - - Emelie:

Ååh, va najs! Jag kör också på black velvet på galan 😍

Svar: Taack! Å va rolit he du kommer😍💃
Chevelle

#4 - - TIDSTJUVEN:

Den där ser vrålsnygg ut! :D

Till top