bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

EN LUGN LÖRDAG FOR ONCE

Everything Permalink0
Hej på er! Hoppas ni har haft en bra helg hittills, min har varit riktigt prima. Vloggade igår så är i Kuni och redigerar vloggen right now så den lär väl komma upp inom snar framtid, dock är jag inne på 4:de omgången eftersom redigeringsprogrammet skär hela tiden.. Kul att börja om med 30min material!! :-)) Men har iallafall inte så bråttom för har inget att göra ikväll så mitt mål med kvällen är väl att få klart vloggen och sen åka hem och kasta mig i soffan och värma gårdagens kantarellsoppa typ.
 
Har varit på kalas idag också, mina kusiner från Övik är hemma så min ena kusin fyllde 6-år idag så vi hade tacokalas vid mommos haha, så mysigt! Jag och mamma for också en sväng via gravgården i Sundom och tänkte några gravljus och nu är jag i Kuni så som jag nämnde. Så det var min lördag! Jimmy är i Umeå eller han kommer hem vid 12-tiden så jag har inte bråttom hem till honom heller så lär väl nog sitta här någon timme till.
 
Helt skönt med en lugn lördag faktiskt, vi har ju som jag tidigare nämnt festat mer eller mindre varje helg sen Maj så man uppskattar faktiskt en lugn helg mellan varven, även fastän jag äälskar att ''va ut och på'' med mina vänner. Men en blandning av båda är väl bäst! Nu ska jag fortsätta redigera så ha en bra kväll finisar<3
Till top