bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

JAG ÄR NOMINERAD!!

Everything Permalink1
Hela dagen igår gick jag runt och var nervös, kollade facebook 2-3ggr per halvtimme i hopp om att nomineringarna skulle ha kommit upp och sent på kvällen när vi just skulle gå och lägga oss ploppade dom upp i mitt facebookflöde och jag fick dendär känslan när det typ känns som att iskallt vatten rinner genom hela kroppen och huvudet fryser till is, haha alltså jag blev sååå nervös och vågade typ inte kolla. Jimmy kom och ville kolla med mig så sakta skrollade vi genom nomineringarna och de flesta av mina favoriter var nominerade och när vi kom ner till kategorin Årets Youtuber såg jag mitt eget ansikte!! Alltså holy moses vad glad jag blev, trodde verkligen inte det var sant.Visste att många hade nominerat mig men var lite osäker på om det skulle räcka eftersom det är rätt så hård konkurans, så tusen miljoner tack (cheesy men vad ska man säga?) tack till alla fina som nominerade mig<333 Är verkligen stolt över mig själv och det känns sjukt bra att få bekräftat att ni gillar det jag gör! Grymt!
 
Så, nu återstår sista röstningsdelen där du får rösta bland de tre kandidaterna i varje kategori! Röstningen avslutas 11.11 och det enda du behöver göra är att fylla i ditt namn och din epost och kryssa i vem du vill rösta på! Så vill du lägga din röst på mig skulle jag bli såå glad!! HÄR kommer du till röstningsblanketten: http://www.finlandssvenskabloggare.com/galan-2016/rosta/ ♥♥♥
#1 - - Henrietta:

Var likadan hela dagen igår, haha! Var ganska osäker då konkurransen mellan bra bloggar är så stor i svenskfinland, och då man såg sin bild där var känslan obeskrivlig!

Till top