bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

JAG VANN!!

Everything Permalink9
Bilderna ovan är tagna av duktiga Sandra, här hittar ni hennes inlägg om galan!
 
Alltså hörni, vilken kväll det var igår! Har fortfarande inte riktigt landat känner jag men är bara så himla himla glad och tacksam över kvällen. Hade verkligen superkul och det var otroligt roligt att träffa alla bloggare och se alla ''påriktigt'', verkligen så himla trevligt.
 
Och till det sjukaste, JAG VANN ÅRETS YOUTUBER!! Alltså va?? Kan verkligen inte fatta och hade ALDRIG trott det, blev intervjuad i livestreamen före och där sa jag att jag nog inte trodde mina chanser att vinna alls var så stora, men se på fan! Haha blev verkligen så överraskad och minns inte ens vad jag sa när jag var på scenen? Minns bara att jag pratade på massa men minns verkligen inte vad jag har sagt hahah... Nej men är så himla himla glad och det var verkligen en suverän kväll igår. Väldigt lyckad kväll så stord cred till grymma Ida-Marie & Maria och galagänget såklart som har ordnat allt, bra jobbat tjejer!
 
Galan slutade vid 22:30 så efter lite intervjuer hämtade vi ut jackorna och for iväg till ollis där vi dansade till valomerkki och kom hem kvart över 4. Kommer nog leva länge på denna kväll!!
 
Om ni missade livestreamen tror jag den går att se senare, just nu har den inget ljud (iallafall för mig?) men jag länkar den sen om ljudet fixas! Skulle va intressant att se för jag blev ju intervjuad 3 gånger totalt och minns typ inte vad jag har sagt hahah.. Spännande
 
Så tusen miljoner tack till alla som har röstat på mig och ni som orkar se på mina videor haha, ni äger och jag är såå tacksam<3 Puss och kram!
 
 Så fint i stadshuset!
 
 
 
#1 - - Johanna :

Jeee! Grattis!! 😄😄😄😄🌟🌟🌟

#2 - - Sandra Emilia:

STOORT GRATTIS! :D Det var du så värd! <3

#3 - - Ida-Marie:

Så roligt att du kom, och grattis än en gång :D

#4 - - Malin:

duktiga bästa jävla du <33

#5 - - Jennifer:

STORT grattis!! En välförtjänad vinst! :)

#6 - - Josefin Thors:

GRATTIS igen! Det var kul att umgås med dig! <3 :) Ha en skön söndagskväll! ;)

#7 - - Sandramaria:

Stort stort grattis!! :D

#8 - - Mima:

Du är bästa youtubern detta land har att bjuda på! :)

#9 - - Jarina:

Stort grattis till dig, du var så värd det priset! :)
Bilden på mig sparar jag, så tack för den ;)

Till top