bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

MITT NYA HÅR

Everything Permalink2
Har ju helt glömt bort att visa er mitt nya hår!! Ni som har sett min senaste vlogg eller följer mig på instagram har antagligen sett det redan men jag tycker att det förtjänar ett eget inlägg här på el bloggosch.
 
Förra veckan var vi på färgkurs från jobbet och man skulle ha en färgmodell så jag var modell till min kollega. Jag hade först som förslag att vi skulle bleka upp roten och lägga på en askblond ton i hela håret men skolaren tyckte inte alls att jag skulle ha ljust från roten (?) så det blev mörkgrått istället :-) haha jag hade typ ingen aning vad dom la för färg åt mig eller jag visste att det var grått men trodde inte det skulle bli såå grått! (på bilderna ser det mycket ljusare ut än vad det är irl) men jag gillar faktiskt det! Känns verkligen annorlunda och vem som helst bär nog inte upp denna färg men känner att jag har nailat det rätt så bra. Så jag är nog nöjd, dessutom tvättas det ur lite med tiden så det kommer nog ljusna upp.
 
Så det var den färgningen, ingen nyhet att jag är ganska spontan när det kommer till hårfärgning och är inte heller så kräsen för jag tycker faktiskt att jag passar i det mesta. Ganska skönt må jag säga! Så få se vad det blir nästa gång ;)
#1 - - emsie:

ååh alltså jag tycker grått hår är sååå snyggt! såg jättebra ut i vloggen :)

#2 - - Linda:

Coolt! :)

Till top