bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

SISTA HELGEN I NOVEMBER

Everything Permalink0
Fastän det är tisdag idag tänkte jag gå genom hur helgen var, bättre sent än aldrig eller? I fredags jobbade jag 9-3 och på morgonen var det såååå sjukt fint väder, himlen var helt rosa!! Efter jobbet for jag och mamma via butiken och sen till Kuni där vi (jag, M&P och jimmy) åt pizza och bara chillade. Vi åkte hem vid 8-tiden och då fick vi besök av Emil & Jockiboi, vi kokade glögg och chillade lite innan vi for till Minimani på blackfriday och sen for vi vidare till stan till David & Ida på mera glögg där även resten av skärigänget var! Körde runt i stan ett bra tag så vi kom väl hem vid 2-tiden ungefär.
 
 
På lördag sovde vi ut ordentligt, åt en god frukost och sen for jag iväg till stan på lite shopping med Ullis! Gick runt i stan i 5h inkluderat en liten paus på Raawka som var behövligt. Väl hemma paketerade jag lite julklappar och drack årets första julmust, verkligen godaste drycken efter glögg såhär i juletider!
 
På kvällen kom en del av boysen hit och vi drack glögg (surprise.. haha) och funderade länge på vad vi skulle göra, tillslut gick vi till smiths och åt hamburgare och gänget for vidare och jag och Jimmy tog natten. Bra så!
 
 
På söndag for jag och Jimmy på lite ärenden, shoppade lite julpynt och handlade mat. Det bjöds på risgrynsgröt vid Minimani vilket var dagens höjdpunkt, såå gott!! For även en sväng till Kuni och åt mat och drack lite glögg. På kvällen åt vi pepparkakor här hemma och monterade ihop våra nattduksbord som vi fick levererade från Umeå, wiho!

Så det var min helg, vill ni ha mera vardagsbilder eller liknande inlägg i fortsättningen? Känns som att det kanske inte är så intressant att höra om min vardag/helgerna men jag kan ju ha fel så let me know!
Till top