bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

WISHLISTS ARE FOR KIDS

Everything Permalink1
Vet inte om det endast är barn som gör önskelistor nu men jag kände bara för att göra en! Detta var nog första året på lääänge som jag verkligen fick fundera ordentligt vad som skulle vara med på min lista, verkligen svårt? Känns som att jag har det mesta och det jag inte har köper jag eller klarar mig utan lixom. Men kom iallafall på några saker som skulle vara helt kul att få, rätt simpla saker dock. Minns för några år sen när man önskade sig macbooks, en iphone, dyra hörlurar & massa presentkort och undrade varför man inte fick något av det haha.. Man lär väl sig tänka lite mer realtistiskt med åren :-) Jaja, let's start!
 
Först ut är väl några saker som jag och jimmy önskar oss i ''bolag'', först ut har vi ett våffeljärn! Det är typ den enda köksmaskin vi inte har haha.. Så det skulle va nice! En annan sak som vi inte har kommit oss iväg och köpt ännu är en sovrumslampa, så ett bidrag till en sån skulle ju också va användbart!
 
Resten av sakerna är bara sånt som ploppade upp i mitt huvud nu, t.ex någon mysigt påslakan-set och någon gullig mugg eller skål, sånt är ju alltid roligt! 
 
Två saker som jag dock verkligen skulle vara i behov av är ettpar nya arbetsskor som jag kan ha på jobbet och en ny beautyblender.. Det är väl de enda ''nödvändiga'' saker som faktiskt skulle vara väldigt behövligt!
 
Slutligen har vi några saker som en mysig pälsmössa, nya träningskläder och en hoodie som jag har funderat på, speciellt en hoodie utan dragkedja med något fint tryck på skulle vara så himla mysigt i vinter, jag är ju verkligen en såndär person som bor i mjukisar så det kommer alltid till användning. Slutligen kom jag på en sista sak till lägenheten som jag vill ha, en stor krukväxt! 
Så det var väl ungefär det, verkligen sjukt svårt att komma på saker? Tror nog det har lite att göra med att man blir äldre helt enkelt. 
#1 - - Danielas Dagbok:

haha alltså ja älskar både att skriva egna önskelistor och att kolla andras :D

Till top