bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

3 LÄPPFAVORITER

Everything Permalink1
Idag mina vänner tänkte jag vara snäll och dela med mig av mina 3 ''holygrail'' läpprodukter! Wiho! Tänkte det kan vara lite roligt att få tips på bra produkter mellan varven, dock är detta 3 produkter som man tyvärr inte kan köpa i butik här i Vasa utan alla är köpta utomlands. Men jag kommer länka om jag hittar någon bra länk till produkterna. Nu kör vi!
 
THE BALM MEET MATT(E) HUGHES - SINCERE (HÄR) - Här har vi mitt nyaste tillskott i läppstiftsfamiljen och det blev snabbt en favorit! Detta köpte jag i Umeå i somras och jag var först lite osäker på färgen för det känns inte som någon typiskt ''jag'' färg men jag tycker den är såå fin! På bilderna ser den väldigt brunröd ut men den är inte lika brun in real life, utan mer röd helt enkelt. En ''your lips but better'' helt enkelt!
 
Det jag gillar med denna är att den verkligen sitter på läpparna i flera flera timmar utan att flytta på sig, man kan dricka och äta utan att vara rädd att den ska försvinna, så bra! Så vill ni ha ett liquid lipstick som sitter på plats hela kvällen, check this out! Finns i huur många olika nyanser som helst.
 
MAC - VIVA LA GLAM 2 - Detta läppstift köpte jag på samma gång som det ovan och det blev också en favorit väldigt snabbt. Denna färg är en av Macs populäraste och jag förstår verkligen varför haha.. Så perfekt nudefärg så det finns inte! På bilderna ser det ganska brunt ut men det är en kall nude enligt mig, älskar att ha den med en ljus läppenna under, så fint!
 
Det är i ''Satin'' vilket inte är helt matt utan det är liite lite glansigt så hållbarheten är inte bulletproof men jag tycker nog det sitter på helt bra för att vara ett vanligt läppstift!
 
 
NYX LINGERIE - EMBELLISHMENT - My little baby! Åh vad jag älskar detta läppstift. Köpte det i Usa i våras en morgon kl. 09 när jag skulle köpa frukost på CVS så jag minns att jag inte kollade så mycket på färgen utan bara tog ett som såg bra ut haha.. Och hell yes vad det ser bra ut! Jag skulle beskriva färgen som en mörk mauve med brun underton. Verkligen en färg som var utanför min comfortzone i början men nu känner jag mig såå fin i det! 
 
Hållbarheten är helt okej, inte lika bra som The balms men detta är ju också dubbelt billigare så det får man väl räkna med. Hittade ingen länk men Nordicfeel har några nyanser iallafall!
 
Här ser ni dem brevid varandra, så fina allihopa! De är ju väldigt olika varandra så det är ju roligt, om jag skulle behöva välja 3st läppstift ur min kollektion skulle jag lätt välja dessa!

Gillar ni dessa sorts inlägg? Let me know, har ju en hel del smink så har ju nog minsann produkter att tipsa om ifall ni önskar! Puss och kram<3
#1 - - Anonym:

tips, i helsingfors finns nyx på sokos och emotion ifall du åker dit :-)

Till top