bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

5-ÅRS DAG<3

Everything Permalink2
Idag är det ingen vanlig dag för det är min & Jimmys 5-års daaag, hurra hurra hurraa! Kan verkligen inte fatta att vi har varit tillsammans i 5 hela år? Det är verkligen såå länge och jag är så tacksam över att ha denna kar i mitt liv, spelar ingen roll var i världen jag befinner mig sålänge han är vid min sida känns allting rätt<3
 
Vi firade iallafall lite med att äta ute, det blev Amarillo! De flesta restauranger i stan var stängda eftersom det är söndag men vi bestämde oss för Amarillo, vi har firat flera årsdagar här så det känns lite som ''vårt'' ställe helt enkelt.
 
Och vet ni, idag bröt jag min vegetariska månad! Egentligen skulle det ha varit sista dagen imorgon men jag avslutade en dag tidigare eftersom vi skulle ut och äta och det finns typ alltid endast ett vegetariskt alternativ så jag kände för att äta en biff istället, and so I did. Gott var det! Tog en Texas grill steak och den smakade riktigt bra. Åt vääärldens godaste dipp till, alltså ni m-å-s-t-e smaka den!! Jalapenovitlöksmajonnäs, alltså så sjukt förbannat god så det finns inte. Älskar den.
 
Nu är vi iallafall hemma och ligger i soffan och har matkoma, klockan är bara 6 men det är så kolsvart ute så man vill typ gå och lägga sig? Känner mig verkligen inte taggad på 3-4 månader med detta mörker. Usch :(
 
Har iallafall haft en bra helg och har lite roligt program denna vecka också så det ska bli roligt. Imorgon får man även veta nomineringarna till galan och det ska bli sååå spännande, men det tar vi imorgon! Puss<3
#1 - - Jennifer:

Grattis!! Vilken bedrift att hålla ihop så länge i ändå så här ung ålder. Önskar er många år till <3 :)

#2 - - Jarina:

Grattis till er! :)

Till top