bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

9 FAKTAN OM MIG

Everything Permalink2
1. Jag har alltid varit lite av en loner/ensamvarg. Låter kanske jättekonstigt och missförstå mig inte, jag har flera bästa vänner (inte tusentals men några få, men ack så bra dom är<3) men jag har aldrig haft lixom en bästa vän som jag varit med 24/7. Alla mina bästa vänner har lixom någonannan som dom är piff och puff med, jag har aldrig haft något emot det men har bara konstaterat att jag har alltid varit ''själv'' och inte varit ihop parad med någon. Men det har nog också gjort att jag är en väldigt independent individ så jag klagar inte! Så för mig är det nemas problemas!
 
2. Jag ä-l-s-k-a-r doften av motorer, bensin och däckrök. Påminner så mycket om min barndom när vår familj flängde runt på diverse biltävlingar runt hela landet!
 
3. Jag har typ aldrig träffat någon kändis. Hur tråkigt?? Vill verkligen göra det, skulle va så kul att ta bild med någon kändis eller bloggare, det står på min bucketlist.
 
4. Min nya obsession på Youtube är yatchtours och videon där folk filmar deras experience när dom flyger first class! Så sjukt intressant att kolla, speciellt flygvideorna men även sjukt intressant att få kolla in i svindyra yatcher! Började med att jag kollade Jon Olssons yatchtour, kolla in den!
 
5. Jag har supersvårt att äta yogurth/kvarg utan någonting i. Har supersvårt för konsistensen och får inte ner många skedar om jag inte har i mysli eller bär.
 
6. Något av det värsta/tråkigaste jag vet är svartvita bilder. Alltså så random men jag tycker det förstör bilderna sååå mycket, ni får nog bläddra tillbaka i arkivet långt om ni ska hitta en svartvit bild på min blogg eller instagram!
 
7. Jag är verkligen en såndär jobbig person som inte klarar av när folk lämnar skåpluckorna öppna. Kan inte sätta mig och äta eller chilla i soffan om någon skåplucka står öppen, får panik inombords haha.
 
8. Jag drömmer konstiga saker varje natt, och ofta väldigt verkliga saker. Har drömt flera gånger att vi haft inbrott i lägenheten den senaste veckan, usch hatar när man vaknar och det känns som att det var verkligt.
 
9. Sista faktan handlar om mina två största förebilder: mamma & pappa<3 Både de två som par och individuellt, båda är så inspirerande på sitt sätt och jag är lyckligt lottad att få va en blandning av två så fina personer! Verkligen två personer som gör vad som helst för varandra och för mig och min bror, så vill jag också bli när jag blir förälder.
 
. Pappa är verkligen lugnet själv och lika snäll och generös som Bamse, sen är han också så sjukt duktig på att lära sig vad som helst. Allt från att lära sig att spela gitarr själv när han var liten, och att bygga bilar är inte så lätt att lära sig själv. Men när han bestämmer sig för att lära sig något så gör han det, snabbt dessutom.
 
Mamma är inte lika lugn utan hon är energisk och envis, ettrig som en myra och har en attityd som gör att man verkligen inte vill va oense med henne. Hon är liten men respektingivande helt enkelt, så vill jag också bli när jag blir stor och jag tror jag är på god väg haha. Bästa mami och papi<3
#1 - - Danielas Dagbok:

Känner så igen mig på punkt 2, 5, 7 och 8! :D

#2 - - Mamma:

Älskade barn💗, du kommer att bli bättre och smartare än dina båda föräldrar tillsammans. Du har ju verkligen allt. Kram.

Till top