bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

BUZY WOMAN

Everything Permalink5

Godkväll! Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt bra förutom att jag har rätt så stressiga dagar framför mig. Idag vaknade jag vid 8, hoppade i bilen och for till Kuni och åt frulle med mamma innan jag satte igång och redigerade en video. När klockan blev 11 var det dags att dra till jobbet och jag slutade vid 5-tiden.

Har superlånga dagar resten av veckan, imorgon ska jag på olaplex kurs så det är mycket nu men jag kämpar på!

Sitter som bäst i soffan och har tagit fram lite pringles och choko så nu blir det lite gottetisdag framför Wallander! Så nu ska jag nog lägga bort telefon och koncentrera mig på filmen istället, godnatt & take care<3

#1 - - josephine Asplund:

Så snygg! Ha en underbar kväll<333

#2 - - Sandra SG:

så fin bild!

#3 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Vad fin du är!!!
Ha en bra kväll

#4 - - Sara:

Har du lösögonfransar på bilden eller har du bara världens bästa mascara? Är ute efter en bra och det där är såå snyggt :)

#5 - - Malin:

Jag råkade hitta din Youtube och blogg idag och jag måste påriktigt skriva (brukar aldrig nånsin orka kommentera men detta är ett undantag) att du är så sjuttons snygg!! Hoppas der inte känns creepy, lovar att jag inte är en gammal snuskgubbe, haha! Fastnade verkligen för din Youtubekanal och kommer definitivt fortsätta titta. Du verkar va en kiva person 😀

Till top