bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

CHECKLIST ALMOST DONE

Everything Permalink2

Hej på er! Det har varit rätt så tyst här på senaste, vet inte riktit vad jag har pysslat med haha.. Idag är det iallafall torsdag och jag har jobbat 09-15:30, kom hem och gjorde lite mellis innan vi plötsligt fick kaffebesök så satt och pratade en stund innan jag slängde ihop lite mat.

Har haft en checklista med saker som jag ville få gjort idag så nu är allting förutom 2 saker gjorda, alltså såå skönt. Älskar när man har bra flow och får en massa saker gjorda som man gått och skjutit upp i evigheter haha.

Imorgon är det fredag och vi har inga stora planer för helgen, för mig är det helt okej med en lugn helg men skulle nog va kul med något roligt program så vi får se vad som händer! Nu ska jag iallafall hänga upp en sista tvättmaskin samt duscha som var de två sista punkterna på listan, sen blir det nog glass till kvällsmat i soffan. Perfekt! Hoppas din vecka har varit bra! <3

#1 - - Nicolina:

Varifrån är byxorna som du har på bilden? :)

#2 - - Sara Möller:

Listor är BY FAR den mest effektiva grejen för att få saker gjorda :D Loove it!

Till top