bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

DAGENS OUTFIT OCH PLANER

Everything Permalink0
JACKA: H&M | TRÖJA - CUBUS | BYXOR - VILA | CHOKER - GINA TRICOT
 

Hej finaste! Såhär ser jag ut idag, en riktig mysoufit. Det var såå kallt när jag vaknade så jag tog på mig en tjock tröja och min bomber som är rätt så varm.
 
Sitter i Kuni atm, har varit här ett tag för jag hade en video att redigera och lite bilder att redigera så nu börjar jag nästan vara klar, har bara ett blogginlägg att fixa och sen är datorjobbet klart. Sitter och värmer mig med en kopp varm oboy som bäst, fattar inte hur jag ska överleva -20 i vinter när jag redan fryser som bara vad.. Men aja, man vänjer väl sig.
 
Börjar jobbet om 45min så ska hinna slänga i mig lunch också så ska lägga på ett kol, jobbar ganska sen ikväll så det blir nog soffläge när jag kommer hem. Skönt det också, och imorgon är det fredag wihoo!! <3
Till top