bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

GETTIN' THINGS DONE

Everything Permalink1
Åh vilken härlig morgon jag har haft! Vaknade av mig själv vid 08:30, hoppade in i en varm dusch och tvättade håret och gjorde min hudvårdsrutin for once och sen fixade jag ihop en god frulle i form av smoothie och mina nya favoritsmörgåsar, rostat bröd men tomat och färsk basilika. Såå gott!! 
 
Kom nyss på när jag läste igenom det jag nyss skrev att det så lätt låter som att man förfinar allting när man beskriver hur nu t.ex sin morgon har varit. Har inte tänkt på det förr men det slog mig nu när jag läste genom det? Vet att många stör sig på bloggar som förfinar allting men vet som inte hur jag annars ska beskriva dagens morgon är sådär? För det var ju sådär det gick till? Vet inte vad jag ska dra för slutsats av detta men jag tror nog att det ligget mycket i att det är den som läser som tolkar det på sitt sätt, vissa kanske kommer in på en blogg med en viss inställning och dömmer direkt dom läser en sånhär text som jag skrev ovanför, medans vi bloggare inte alls tänkter på hur vi framställer texten. Eller hur resonerar ni? Skulle vara intressant att höra era åsikter!
 
Anyways, tillbaka till min dag. Klockan är nu 11:20 och jag har suttit vid datorn en bra stund och fixat lite inlägg, börjar jobba först vid 13-tiden så har lite tid på mig kvar att få lite saker gjorda så nu ska jag sminka mig snabbt och spela in en video och sen blir det nog att värma lite lunch och dra till jobbet.Det känns alltid så bra när man har fått gjort massa saker innan jobbet så man kan chilla när man kommer hem sen, tror det blir en kväll i soffan framför Gossipgirl med choklad och te ikväll, det låter lockande haha.
 
Hoppas ni har en bra dag!<3
#1 - - Isabell:

Jag tänker att man ska skriva precis hur man vill! :) Det är ju en personlig blogg, så då borde det ju vara en själv som bestämmer! :) Mackorna såg riktigt goda ut! :)

Till top