bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

GODAST AVOMACKAN I STAN

Everything Permalink2

Idag har jag gjort något nytt som jag aldrig gjort innan.. ätit lunch på Raawka! Jag & Ullis hade bestämt att vi skulle ha lunchdate idag och båda var sugna på något fräscht så vi bestämde oss för att testa på Raawka!

Jag tog en avokadomacka som smakade som en DRÖM, det var surdegsbröd med hummus, avokado & balsamico, alltså verkligen såå gott. Har aldrig ätit hummus men vet ni, det smakade tacos! Haha det smakade faktiskt som när man tar en tugga av en tortilla haha. Det var också mycket avokado på smörgåsen så det var ju bra, ibland är det ju superlite så det knappt täcker smörgåsen.

Ullis tog en vrap som nog fick godkänt men hon skulle nog pröva en avokadomackis nästa gång istället. Vi tog även varsin smoothie och dom var såå goda! Thumbs up för Raawka!

Lördagkväll och jag sitter i soffan och ska snart börja sminka mig och sen välja kläder, Fagerö står på skemat och jag är riktigt taggad! Hoppas ni har en rolig kväll finisar<3

#1 - - Anonym:

E int du liti för gammal för å fa ti faggen? Bara 14 åringar där ju

#2 - - Hemma Hos Felicia:

åh avokado!! Ser så gott ut!!

Till top