bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

GOOD TIMES

Everything Permalink1

Godkväll på er, hoppas ni alla har haft en bra helg för det har iallafall jag! Sitter atm i soffan och äter chips framför Prison break så jag klagar inte!

Igår var vi ut på en sväng till Fagerö med hela gänget, hade verkligen en superkul kväll vilket jag alltid har med mina skäripojkar, så kul! Vi kom hem lite efter 4 så idag sov vi ut ordentligt och vi har även varit på kalas till min kusin. Så det var den helgen då! Ny vecka imorgon och nya tag.

Fick en kommentar idag om jag inte är för gammal för Faggen eftersom det bara är 14-åringar där och nej lilla gumman, in case you didn't know är det jävligt blandad ålder där, allt från 13 till 80-åringar så jag känner mig mer i yngre laget kan jag meddela ;) så don't you worry, för mig spelar det ingen jävla roll om jag dansar bland 13-åringar eller ett gäng pensionärer så länge jag har kul. Du kanske borde pröva samma sak och sluta vara så inåtvänd :-) puss och godnatt<3

#1 - - Emelie Karlsson:

Älskar skinnjackan!

Till top