bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

LUGNA LÖRDAGAR

Everything Permalink0
En lördag utan planer har jag haft idag och det har varit riktigt skönt. Vaknade vid 09 men låg och drog mig till 11-tiden bara för att det var skönt haha. Efter frukosten spelade jag in två videor och städade hela lägis så det tog sin tid!
 
Vid 3-tiden blev det dags för lunch, jag värmde gårdagens tacorester och det var såå gott. Använder quornfärs istället för maletkött nu när jag äter vegetariskt och det gick lika bra med detta, märkte ingen skillnad alls!
 
For en sväng till H&M i Gw-galleria och kollade på lite kläder, gick säkert runt 1h och kollade på allt. Så roligt!
 
Kom hem med ett paket strumpbyxor och ett nagellack i färgen Champagne Blush!

Så har min dag sett ut so far, sitter i soffan atm och värmer mig under en filt och funderar på kvällens planer. Vi får se vad vi hittar på! Hoppas du har haft en bra dag<3
 
Till top