bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

MINA NOMINERINGAR

Everything Permalink6
galan 2016 logo 2
Imorse påbörjades nomineringarna till årets finlandssvenska bloggala som hålls här i Vasa i november, olidligt spännande! Tycker det är såå roligt att någon vågar ordna event som detta och får det att lyckas, så all cred till Ida-Marie och Maria!
 
Årets kategorier är lite annorlunda än förra året men jag tycker det var riktigt bra kategorier, såg att flera tyckte årets mode/skönhetsblogg skulle vara separata kategorier och där kan jag hålla med, men förstår absolut att man inte kan ha hur många kategorier som helst så någonstans måste väl gränsen dras!
 
Om ni vill nominera mig i någon kategori skulle jag bli svinglad, känner att konkuransen i bloggkategorierna är väldigt hård och min blogg har ju ingen speciell nisch, men årets youtuber kanske mer är min grejj skulle jag påstå. HÄR kommer ni direkt till nomineringssidan, så in och nominera nu! Det är roligare för dom som ordnar när folk angagerar sig! (Om ni missat min youtubekanal hittar ni den HÄR)
Jag tänkte va så snäll och avslöja vilka jag har nominerat, minns att jag gjorde det samma ifjol med sista röstningen så why not!
 
ÅRETS BLOGG -Här nominerade jag Daniela, tycker hon levererar bra och intressanta inlägg dag efter dag!
 
ÅRETS FAMILJEBLOGG -Här blev det Elin! Älskar hennes blogg och att hon är så ärlig om hur det är att vara mamma till två små.
 
ÅRETS MODE/SKÖNHETSBLOGG - Här nominerade jag Jennifer! Tycker hon har så bra inlägg där hon testar och recenserar produkter blandannat.
 
ÅRETS HÄLSOBLOGG -Här blev det Sara! Gillar hennes inlägg när hon förklarar varför man borde t.ex dricka mer vatten eller äta mer ingefära haha, alltid bra med påminnelser om saker som är bra för hälsan!
 
ÅRETS FOTOBLOGG -  Enkelt val, Jarina! En av mina nya favoritbloggar!
 
ÅRETS KREATIVA BLOGG -Här valde jag Ella, tycker hon har såå fina bilder och man märker faktiskt att hon är väldigt kreativ när det gäller fotografering!
 
ÅRETS PERSONLIGA BLOGG -Ellen! Gillar hennes blogg skarpt, tycker sällan det är intressant att läsa om folk man inte känners vardag men Ellen är bra på att formulera sig så det blir intressant fast man inte känner henne.
 
På årets blogginlägg, bloggveteran och nykomling lämnade jag faktiskt tomt!
 
ÅRETS YOUTUBER -Well, man får väl inte rösta på sig själv.. ;) Här fick Sandra min nominering!
 
ÅRETS INSTAGRAMMARE - Här blev det Rebecca! Ääälskar hennes instagram.
 
ÅRETS PODCAST - Här valde jag Elinochsara!
 
ÅRETS INSPIRATÖR - Här blev det Linn Jung. Har alltid tyckt att hon är sjukt inspirerande när det gäller typ allt!

Såja, det var alla kategorier! Så in och nominera ni med, ni har till den 28.10 på er och sen kommer det en omgång till med de 3 som fått mest röster i varje kategori! Så nu ska vi hålla tummarna för mig och för alla andra! ♥
#1 - - Danielas Dagbok:

Alltså du vet int hu glad ja ble när ja såg dehär, TACK!

#2 - - Sara Möller:

Men ååh, gulle dej! :D :D Så glad jag blir!! TACK suuper mycke!

#3 - - Jennifer:

Alltså TACK TACK TACK. Jag kan inte ens beskriva hur glad jag blev igår när jag läste ditt inlägg <3

#4 - - TIDSTJUVEN:

Så kul att läsa hur du tänkt :D Och tuuuusen tack för att du uppskattar att vi ordnar. <3

#5 - - Sandra Emilia:

Nämen OOOJ tack snälla! Du gjorde nyss min dag!! :))))

#6 - - Ellen:

Tusen tack fina du! Det gjorde mig glad att läsa detta :)

Till top