bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

PIZZAPERJANTAI

Everything Permalink0

Hej finaste du! Hoppas du har haft en bra fredag, det har jag iallafall. Steg upp lite efter 7 och for iväg till Kuni och åt frukost med mamma innan jobbet kallade. Jobbade 09-14 och efter jobbet hämtade mamma mig så for vi till stan på lite ärenden, riktigt roligt!

Jag och Jimmy hade bestämt att vi skulle göra pizza idag, vi båda föredrar hemlagad pizza iställe för hämtpizza så vi for till butiken och shoppade ingredienser och ställde oss i köket! Jag brukar göra pizza med tortillor till botten, tycker det blir sååå mycket godare samt att det går snabbare, 5min i ugnen räcker bra.

Vi hade verkligen inga planer för kvällen så vi letade upp någon film på Netflix, kollade en Wallander och nu kollar vi en film som heter Aloha! Var inte alls snål på chips eller godis idag (wtf is wrong with me) så det blev frozen grapes istället! Alltså vindruvor som har varit i frysen ca. 2h, sviiingott!!

Så kvällen spenderas i soffan så får vi helt enkelt se vad morgondagen har att bjuda på. Vi hörs!<3

Till top