bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

3 SIDES OF ME

Everything Permalink0
Jag har verkligen en oklar stil när det kommer till kläder. Eller det är det som är grejjen, jag har absolut ingen specifik stil utan jag blandar diverse stilar hejvillt utan att riktigt bry mig om det blir konstigt, så länge jag trivs i outfiten och känner mig fin!
 
Här ovan har ni 3st outfits som är rätt så olika varandra men som alla 3 är riktigt typiska ''jag'' outfits.
 
Nr. 1 är en outfit jag gärna skulle bära till vardags någon dag när man vill ha på sig något bekvämt! (typ varje dag alltså) slitna jeans, snygga sneakers och en bomber är verkligen perfect match.
 
Nr. 2 är också en outfit jag skulle kunna tänka mig att ha till vardags i höst. Känns väldigt stilrent, mysigt och höstigt. Älskar en liten färgdetalj till en annars färglös outfit, det gör såå mycket!
 
Nr.3 är verkligen jag i en partyoutfit på pricken. En tight klänning, stövlar och en snygg jacka till! Älskar färgen på jackan såå mycket och skulle verkligen vilja ha en läderjacka i denna kulör, men det passar bättre till våren så får väl vänta ett tag.
Till top