bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

LEDIG LÖRDAG & PARTAJJ

Everything Permalink0

Asså min gula utväxt.... Not even funny. Men så är det när man inte har tid att fixa eget hår!
 
Lördag har vi idag och jag har bara latjat på lite hela dagen, inte gjort så mycket stora saker men det har varit skönt med en dag utan så mycket måsten. Har spelat in 3 videor så det är väl ungefär det mest produktiva jag har gjort idag!
 
Klockan börjar närma sig 6 och jag sitter i skrivande stund och försöker smida lite planer inför kvällen, går sisådär haha, det ser iallafall ut att bli utgång med två av mina girls så det blir nog bra! Nu blir det att börja gräva genom garderoben och se om man hittar något att ha på sig, får hoppas på det bästa!
 
Ha en härlig lördag alleman<3
Till top