bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

MYSIG MÅNDAG

Everything Permalink1

Ny vecka, ny måndag och nya tag! That's the spirit. Måndag för mig betyder sovmorgon, kan va en av orsakerna varför jag gillar måndagar.. Haha

Idag kände jag iallafall för att göra någon annorlunda frukost, jag äter typ alltid smörgås, smoothie och gröt/yogurth så kände för att variera mig idag så det blev bananpankakor!

Så goda och så enkla att göra. Jag blandade 1 ägg, 1 banan, 1 msk havregryn och en skvätt mandelmjölk. So good!

Toppade med hallon, nutella och kokosflingor. Om ni inte smakat bananpankkisar måste ni göra det asap, verkligen sjukt gott och dessutom rätt så hälsosamt (om man skippar nutellan men det vill man ju inte hahah)

Så yes, frukosten är nere och jag börjar om 1h, ska ställa mig vid spisen ytterligare en gång och veva ihop en matlåda tills idag och sen sminka mig snabbt och efter det är det nog dags att åka.

Hoppas du får en bra måndag!<3

#1 - - Isabell:

Det är så himla gott med bananpannkakor! Mums!! :D

Till top