bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

SJUK, NETFLIX OCH JOBB

Everything Permalink1
Jag och två av mina best friends som jag känt sen vi var små, bilderna är från min födelsedag! Saknar den kvällen och er<3 Älskar att vi alla körde på samma stil, enfärgad topp/klänning och stort statement halsband och rakt hår. Haha!

Hej på er! Rubriken förklarar min frånvaro de senaste dagarna. Jag blev sjuk i början av veckan men jag repade mig rätt så snabbt, men i frissabranchen är det inte så bara att vara hemma när man är sjuk utan det är nog bara att jobb fastän man är lite krassligt, så mina kvällar gick åt att ligga i soffan och kolla netflix med J, dricka massor med vatten och äta. Men jag blev ju frisk iallafall!
 
I skrivande stund är det fredag eftermiddag och jag har just slutat jobbet och sitter atm i Kuni och ska snart åka hem. Kvällens planer är oklara men jag är riktigt sugen på att köpa hämtmat och ha Prison break maraton, får se om Jimmy är med på noterna eller om vi hittar på något annat. Jag jobbar iallafall imorgon så därför skulle det va skönt med en lugn kväll, dessutom när vi var borta hela förra helgen. Hoppas du får en skön fredagkväll, puss och kramis <3
#1 - - Ullis:

ååh, saknar er å! så bra kväll va e😭😍

Till top