bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

THIS IS YOUR CHANCE

Everything Permalink11

Jag har på senaste tiden fått en hel del nya läsare har jag märkt och därför tycker jag att det skulle vara en bra ide med en liten frågestund! Är ganska dålig på att svara på kommentarer så om ni inte fått svar på någon kommentar, skriv den igen så svarar jag på den! Det blir såklart i videoformat, yey!

Ni har på er till den 10.10 att ställa frågorna! Go go go!

#1 - - Anonym:

vartifrån kommer dina lårhöga stövla? :)

#2 - - Sara Möller:

Vad e ditt största mål i livet? :)

#3 - - Johanna:

Vad är det bästa med frisörsyrket?

#4 - - Anonym:

Har färgat mitt hår ljusare hos frisören för några månader sedan. Nu börjar det komma en utväxt, men känner att jag inte riktigt har råd att prioritera det nu. Går det att färga utväxten hemma? Vad ska man tänka på? Tips på märken?

#5 - - Anonym:

tog du både yrkes och student examen?
Hur många gånger har du färgat håret?
Varifrån köper du oftast dina kläder? ( tkr det är kul att de på dina klädhauls ) :)

#6 - - Anna:

Vill du jobba som frisör resten av livet?
Om inte har du något annat drömyrke?

#7 - - Ellen:

Vad kul med frågestund! Du verkar vara helt super duktig i ditt jobb! Men nu till min fråga som också handlar om det. Hittar ingenstans hur man får en frissa tid till dig eller var du jobbar så det skulle vara möjligt? Har länge faktist tänkt på att jag skulle vilja beställa en tid till dig så du får rädda mitt hår haha. :D

#8 - - Isabella:

Hej, visst jobbade du på Bacchus/svenska klubben förr? Vad tyckte du om det? :)

#9 - - Anonym:

Har du planer på att studera vidare och isåfall till vad? :)

#10 - - Anonym:

Vad tycker du om folk som lägger upp 4-5 bilder per dag på instagram?

#11 - - Anonym:

Om du sku bli tvungen att välj mellan bloggen eller youtube, vilken sku du välja? :)

Till top