bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

TO CUT OR NOT TO CUT

Everything Permalink1
Hittade några bilder från när mitt hår var nyklippt i våras, kapade ju av en 10-15cm i samband med att jag blev blondie! Folk frågar ganska ofta om jag inte ångrar mig men vet ni, jag har faktiskt aldrig ångrat mig. Det var sjukt skönt att kapa av alla mina torra toppar i det läget, och jag har nog fortfarande inte ångrat mig såhär 4-5 månader efter.
 
Nu är jag dock lite kluven om jag ska klippa det igen, det har ju vuxit ut en 3-4cm (har klippt det en gång mellan) så det är ju lite ''ur formen'' men jag är riktigt osäker på om jag ska spara ut det några cm till eller helt enkelt kapa typ ytterligare 5cm. Svårt val, men känner att om jag t.ex vill ha det längre till nästa sommar hinner det ju nog växa hela vintern och våren, så på så sätt skulle det ju va helt passligt att kapa nu under hösten. Känner att det ser så mycket mer stylish med en lång lob istället för denhär jobbiga ''mellan-längden'' jag har nu så det lutar nog faktiskt åt att jag klipper det en bit till. Men isåfall vill jag också göra en liten förändring med färgen! Så vi får se om jag slår till så småningom eller om jag ändrar mig ytterligare en gång.. Haha, we'll see!
#1 - - Anonym:

Vartifrån är dina lår höga stövlar?😊

Till top