bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

FREDAGSFUNDERINGAR

Everything Permalink2
 Hej på er! Hoppas ni har haft en bra vecka och är lika taggade på helg som mig! Sitter atm i Kuni och har ätit tacos med la familia och Jimmy, lite av en tradition känns det som. Satt och skrattade säkert i en timme vid matbordet, finns nog få personer som kan få mig att skratta så tårarna sprutar lika snabbt som min familj, vi har väl lika dålig humor allihopa haha..
 
Har haft en grym jobbvecka och har gjort massor med fina färgingar som jag ska visa er någondag, det har varit en såndär vecka när jag har känt mig stolt över mina arbeten och det har flytit på superbra och varje jobbdag har varit såå rolig fastän det har blivit sena kvällar!
 
Helgens planer är lite oklara, imorgon ska jag iallafall luncha med två sötnosar men det är alla planer jag har, resten får vi ta som det kommer. Vill träffa Emil som jag inte sett på typ två veckor men det ska väl gå att ordna! Det ska bli skönt med helg iallafall, det kommer bli många sena kvällar även nästa vecka så det behövs lite helg mellan så man orkar med allt jobb!
 
Förresten, alltså jag har sån reseabstinens så det är inte sant. De senaste två åren i Mars har vi ju varit i Florida i typ två veckor men i år blir det inte av och det känns såå konstigt? Vårarna gick som så snabbt när man hade något roligt inplanerat så sitter och funderar hur jag ska överleva denna vår utan en resa haha.. ilandsproblem deluxe :-) Satt och pratade lite om resor vid matbordet idag så jag ska göra mitt bästa för att spara ihop lite cash till en flygbiljett så kanske det blir av något efter sommaren! Så vi avslutar med lite bilder från senaste Florida resan för att öka abstinensen ytterligare :-))) Ha en bra helg finisar! Kram
 
 
#1 - - Anonym:

ÅH vilka härliga bilder!
Jag var i florida förra julen och förra våren och jag älskar älskar älskar det. Så mkt roligt att göra och se.

#2 - - Maria Anderzon:

ÅH vilka härliga bilder!
Jag var i florida förra julen och förra våren och jag älskar älskar älskar det. Så mkt roligt att göra och se.

Till top