bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

HAPPY TIMES

Everything Permalink0
En outfit från i lördags, älskar att ha skjortor egentligen men direkt jag lägger på mig en vit skjorta känns det som att jag är en servitör eftersom det var min standard-outfit varje dag när jag jobbade på Svenska klubben, har lixom inte haft på mig en vit skjorta på över ett år just av den orsaken haha..

Helgen börjar lida mot sitt slut och jag har haft en riktigt skön helg. Igår lunchade jag med Ullis & Nenni och gick på stan en sväng vilket var riktigt trevligt, kom hem typ vid 5-tiden och låg i sängen någon timme medans vi funderade på kvällens planer. Låg och scrollade genom facebookflödet när jag mittiallt såg världens bästa nyhet, skrek & tjoade så hårt att Jimmy först blev rädd och frågade om jag hade vunnit på lotto hahaha, FREDDY KALAS KOMMER TILL KLACKEN I SOMMAR!! Nu tänker säkert 50% av er girl, wtf is wrong with you haha nejmen jag började seriöst gråta lite över hur glad jag blev, alltså ingen förstår hur mycket jag älskar Freddy Kalas!! Helt sinnessjukt! Jag har försökt kolla hela vintern om han skulle spela någonstans i Sverige eller något men det blev så omständigt med allt sånt så det blev inte av något så ni kan ju tänka er hur förbannat glad jag blev när han lixom kommer hit, hade ju lixom ändå åkt till Klacken i sommar men fatta vad nice att min favoritartist kommer dit? Har fortfarande inte riktigt fattat det haha.. Fyfaaaan vad kul det ska bli! Jag kanske är lite löjlig men jag kunde verkligen inte bry mig mindre :-))) Det var ju en punkt på min bucketlist för 2017 att se Freddy Kalas live!! Wiho
 
Så hela kvällen gick jag runt och var skitglad och hade alla hans låtar på repeat i bilen när jag, Jimmy & Emil for till skären där vi också spenderade en del av kvällen. Idag är det söndag och vi har varit på kalas och nu ska jag leta fram någon passlig film på Netflix och koka te så det får bli avslutet på denna vecka! Hoppas ni har haft en mysig helg och är taggade på en ny vecka! Kramis<3
Till top