bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

HEJDÅ GULA TONER

Everything Permalink0
För någon dag sen tog jag hem en ny färginpackning från jobbet för att ta bort lite gula toner i mitt hår, har haft en helt basic silvrig inpackning förr som nog var helt bra men tyckte den var lite för ''klen'' och mitt hår fick en äcklig grön underton av den, så istället tog jag hem denna! En inpackning i ''Pearl'' från KC! Testade den nyligen och jag blev riktigt positivt överraskad.
 
Här ser ni några före och efter bilder (haha alltså hur skabbigt hår på före bilden här nere hahaha), det kommer inte riktigt fram på bilderna hur stor skillnad det var men i verkligenheten ser det verkligen sååå mycket fräschare ut efter. Mycket jämnare ton, inga gula toner och glansigt som bara vad!
 
Man ska lägga den i nytvättat och handdukstorkat hår (viktigt vikigt), jag hade i den ca. 15min för att få maximal effekt, är man rädd för att det ska slå över i pärlemor skulle jag nog rekommendera att bara ha den 5min just in case.
 
Så denna kommer jag nog fortsätta använda i framtiden, tror det räcker med att lägga den typ med två veckors mellanrum, klart man kan lägga den oftare men det går åt ganska mycket produkt om man ska lägga i hela håret så tuben tar nog slut ganska snabbt om man använder den varje vecka!
 
HÄR säljs dessa inpackningar, dock såg jag nu att Pearl såklart var slut haha men det finns flera silvriga som också fungerar för oss blondies, sen finns det också för brunt hår, rött, koppar osv som också är riktigt bra och pigmenterade, den röda använder jag ofta på kunder i jobbet och jag gillar den verkligen!
Till top