bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

STILL ALIVE

Everything Permalink0
Lite selfies från senaste tiden, så ni inte glömmer bort hur jag ser ut när jag lyser med min frånvaro här ;-)))
 
Hur är det med er? Med mig är det faktiskt riktigt bra. Första gången på ett bra tag som det faktiskt känns bra ända in i hjärtat. Lite cheesy kanske men jag känner mig verkligen så himla lycklig på många plan i livet just nu, fastän min livsituation egentligen säger annat, usch vad flummigt dethär blev men det jag försöker säga att jag är verkligen genuint glad och nöjd med mig själv och hur jag ser på livet fastän det kommer motgångar mellan varven och det är jag så glad över. Har lixom lärt känna mig själv bättre på senaste tiden och det har fört med sig mycket gott. Har lärt mig att vara glad för de små sakerna i livet som egentligen spelar störst roll men som man oftast inte uppskattar tillräckligt!
Nog om det, i skrivande stund är det fredag eller den börjar lida mot sitt slut och jag har haft en riktigt trevlig dag! Har ätit tacos och spenderat några timmar med Filippa vilket var supertrevligt, lite skitsnack och skratt med en bästis är alltid hälsosamt! Morgondagen är också full med roligt program så det börjar nog vara dags att ta kväll snart så jag vaknar pigg och utvilad imorgon!
 
Trevlig helg på er, puss och kram!<3
Till top