bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

UR MIN KAMERARULLE

Everything Permalink0
I dagens inlägg tänkte jag låta er få ta del av lite bilder ur min kamerarulle på telefon, en del bilder har jag kanske visat på bloggen eller instagram men det finns lixom en liten story bakom bilderna och vissa bilder har lixom en liten betydelse för mig eller bara bilder jag gillar väldigt mycket så jag tänkte dela med mig av några! Let me know om ni gillar detta koncept så kan jag bjuda på mer sånahär inlägg, har ju trotsallt väldigt många bilder på telefonen att bjuda på haha..
 
 Börjar med de äldsta bilderna jag har att visa, dessa bilder är ca. 1 år gamla (från dec 2015), bilderna har väl ingen speciell betydelse men kan vi bara kolla på mitt hår? Alltså? Typ svart?? Kan som verkligen inte fatta att jag har haft så mörkt? Ganska roligt egentligen haha.
 
 Ååh dessa bilder gör mig så så glad! Min bakgrundsbild är en screenshot av en snapchat (därav kvaliten haha) från vappen på min kjaereste och jag<3 Till höger har vi en bild på tre av de finaste sakerna vi har här i livet: avokadomacka, smoothie och Ullis!
 
 Throwback till Florida! Alltså åh vad jag saknar våra roadtrips runt om i delstaten med en frappe i handen. Jag och pappa var chefer för våra roadtrips, pappa körde och jag agerade gps. Jävligt bra och effektiv kombo var vi faktiskt! Till höger ser ni vårt frukostbord en morgon, min käre far vägrade äta vitt Usa-bröd och släpade med 2 malaxlimpor över halva jordklotet (ni kan ju gissa om det tog sin tid att förklara det i customs när vi skulle in i landet hahaha) och eget kaffe tog han med! Ska de va så ska de va, vi hade dock inga kaffekoppar så min kreative mor tog en kniv och skar av limsaflaskor till glas. Hahaha vi är nog en lite rolig familj after all..
 
 En bild från en typical galen badtunnekväll i skären och en härlig vinterbild. Vill verkligen ha ordentligt med snö nu och inte vårväder i Januari!
 
 Klart jag vad tvungen att inkludera lite selifes här också, you know me ;-) Bilden till vänster var i slutet av sommaren, var väldigt brun (filtret framhäver väl det liiite för mycket tho) och kände mig så fucking fräsch och fin den kvällen, trots det slutade kvällen i tårar haha. Fun fact hehe.. Till höger har vi en bild från i höstas som är lite rolig, alltså min blick? Typ min blick när man kommer till chipshyllan i butiken och ens favoriter är slut. Sådär uppgiven ser jag typ ut då.
 
 2 snapchats från i somras på mina två buddies som jag har haft vid min sida sedan högstadiet, oj vad mycket roligt vi har haft tillsammans och mer ska det bli!
 
 Och vi avslutar med ytterligare två snaps från Julle & Malin, till vänster är en pre-gala bild som ni kanske kan se. Ååh vilka rysningar jag får när jag tänker på den kvällen, är så glad att Jullegulle kom med mig. Älskar verkligen vänner som man alltid vet att finns där för en och som man har lika roligt med fastän man inte har sett varandra på typ ett år<3 bästa skiten! Till höger är verkligen jag och Malin i ett nötskal. Jävligt oklara men jävligt charmiga hahaha!
 
 
 
Till top